سی‌تی‌اسکن پیشرفته اورژانس خاتم‌الانبیای زاهدان افتتاح شد
سی‌تی‌اسکن پیشرفته اورژانس خاتم‌الانبیای زاهدان افتتاح شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گفت: با بهره‌برداری از دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته در اورژانس بیمارستان خاتم‌الانبیا (ص)، بیماران بدون نیاز به جابه‌جایی خدمات تصویربرداری دریافت می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبر نیمروز» به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمدحسن محمدی، بیان کرد: با راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید در مجموعه اورژانس این مرکز درمانی، بیماران بدون نیاز به جابه‌جایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات تصویربرداری دریافت خواهند کرد که این موضوع نقش مهمی در تسریع روند تشخیص و درمان، به‌ویژه در بیماران ترومایی و بدحال، دارد.

وی افزود: برای خرید این دستگاه حدود ۷۰ میلیارد تومان و برای تجهیز و بهسازی فضای استقرار آن بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گفت: این مرکز به طور متوسط روزانه به بیش از ۴۵۰ بیمار اورژانسی خدمات ارائه می‌کند و بخشی از این بیماران نیازمند انجام خدمات پاراکلینیکی، به‌ویژه سی‌تی‌اسکن است.

انتهای خبر/