فعالیت ادارات سیستان‌وبلوچستان امروز ساعت ۱۱ پایان یافت
فعالیت ادارات سیستان‌وبلوچستان امروز ساعت ۱۱ پایان یافت
ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان با توجه به شدت گرمای هوا و به‌منظور مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی در مصرف آب، پایان ساعت کاری ادارات، بانک‌ها، بیمه‌ها و شهرداری‌های استان را امروز (یکشنبه ۷ تیرماه) ساعت ۱۱ اعلام کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبر نیمروز»، روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، به دلیل شدت گرمای هوا و نیز باهدف مدیریت مصرف برق و صرفه‌جویی در مصرف آب، پایان فعالیت کار دستگاه‌های اجرایی، مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی، بانک‌ها بیمه‌ها و شهرداری‌ها در روز یکشنبه مورخ ۷ تیرماه ۱۴۰۵، ساعت ۱۱ و ۲ ساعت زودتر از وقت اداری مقرر تعیین گردید.

گفتنی است؛ دستگاه‌های عملیاتی ارائه خدمات ضروری اعم از مراکز نظامی و انتظامی، امدادی، آتش‌نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و غیره طبق روال معمول و بر اساس نحوه فعالیت تعریف شده، به ارائه خدمت مشغول خواهند بود.

همچنین در این اطلاعیه از مردم خواسته شده است باتوجه‌به افزایش میزان مصرف و به‌منظور پایداری در ارائه خدمات و پیشگیری از قطع آب و برق، در مصرف آب و برق صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

انتهای خبر/