گفتنی است؛ دستگاههای عملیاتی ارائه خدمات ضروری اعم از مراکز نظامی و انتظامی، امدادی، آتشنشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و غیره طبق روال معمول و بر اساس نحوه فعالیت تعریف شده، به ارائه خدمت مشغول خواهند بود.
همچنین در این اطلاعیه از مردم خواسته شده است باتوجهبه افزایش میزان مصرف و بهمنظور پایداری در ارائه خدمات و پیشگیری از قطع آب و برق، در مصرف آب و برق صرفهجویی لازم را داشته باشند.
انتهای خبر/








































