وی افزود: توسعه شبکه گازرسانی در خاش یک مطالبه بهحق و اولویتدار است و مجموعه شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان با همه توان فنی و مهندسی خود برای پیشبرد پروژهها در حال گام برداشتن است و با برنامه ریزی دقیق سعی بر آن داریم تا ضمن شناسایی گلوگاههای اجرایی، از هدررفت زمان جلوگیری کرده و روند اتصال مشترکین جدید را به شبکه سراسری تسریع بخشیم که البته تحقق این مهم همچون سایر پروژه ها مستلزم تامین بودجه و اعتبارات مورد نیاز است.
سرپرست شرکت گاز استان در ادامه با اشاره به اهمیت تعامل با نهادهای محلی تصریح کرد: همکاری فرمانداری خاش در تسهیل امورات و هماهنگی میاندستگاهی، موتور محرک پروژههای ماست و ما معتقدیم که بدون مدیریت واحد و حمایتهای فرماندار، اجرای پروژه ها با چالشهایی مواجه خواهد بود.
در پایان این نشست، فرشاد گرگیچ، فرماندار شهرستان خاش، ضمن استقبال از رویکرد جهادی سرپرست شرکت گاز استان، بیان کرد: توسعه شبکه گازرسانی از مطالبات جدی و بهحق مردم شهرستان خاش است و خوشبختانه با همت تیم مدیریتی جدید شرکت گاز استان، شاهد تحرک و پویایی خوبی در سطح پروژهها هستیم و فرمانداری خاش آمادگی کامل دارد تا با بسیج تمامی ظرفیتهای شهرستانی و رفع موانع اجرایی، همراه و پشتیبان تیمهای عملیاتی شرکت گاز باشد تا کلیه مردم هرچه سریعتر از این موهبت الهی بهرهمند شوند؛ چرا که توسعه این زیرساخت، نویدبخش رفاه عمومی، کاهش هزینههای خانوار و رونق پایدار برای منطقه ماست.
انتهای خبر/









































